McDonald kena goreng

by - 11/11/2016

Assalamualaikum peeps!

Rajin pulak rasa nak bercerita pasal supper aku malam ni.
Alkisahnya, sedang aku sibuk buat Dreamcather sebab nak sejukkan hati, lupakan dunia fana ni sekejap, ada hamba Allah ni kata nak supper "nasi ayam". Barulah aku teringat, aku tak dinner lagi pun sebenarnya. Auto gatal mulut nak makan nasi.. TAPI.. Nasi habis. HAHA!

Sila merana wahai perut!

Oh tapi, akal masih panjang. Nasib baik ada telur mentah.
Mulanya nak goreng telur mata biasa je, tetiba satu lagi kuning telur pecah dalam kuali. Maka tinggal satu je kuning telur yang still cantik. Resipinya, 2 biji telur + parmesan cheese + blackpepper + hot sauce goreng kesemuanya. Maka terhasillah McDonald dalam selimut.



Takleh blah kan. Nak buat muka tapi nanti rasa cuak pulak nak makan. Macam anti-McDonalds pulak atau macam kanibal. Huuuuu~ (mood seramshit) 

Atuk McDonalds tengah tidur ke dah mati tu ?
?
?

Ni pulak Dreamcatcher yang aku baru buat tadi. Saja isi masa yang lapang gila macam padang pasir ni. Pheww phewwww *angin padang pasir bertiup* 



Kemain gambar dia kann. Hahahah. Okay, that's all for tonight (not-so-night-it's-actually-a-morning-already). Once dah siap, gonna share the pictures here okay?


♥ Thanks for reading♥

You May Also Like

2 thoughts